(06)55 980 919 (Havenmeester) info@wsvdebuitenhaven.nl

Met grote verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het alsnog plotselinge en onverwachte overlijden eind vorige week na een kort ziekbed van:

Willem van der Meulen

Hij stond aan het begin van Watersportvereniging De Buitenhaven in 1975 en was sedert al die tijd actief als technische man, bij de bootlift en als bestuurslid. Willem heeft met zijn vrouw Rita eerst zeilend en later per motorboot vele zomervakanties op de Nederlandse wateren doorgebracht. Een bijzonder en zeer betrokken man, waar iedereen op bouwde. Iedereen bij De Buitenhaven is zeer geschrokken en verdrietig door het overlijden van Willem.

Willem is vaak uit wezen varen vanuit De Buitenhaven, afgelopen week maakte hij zijn laatste vaart. Ons medeleven gaat uit naar Rita, kinderen, kleinkinderen en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Voor onze leden: in verband met het rondgaan van het Coronavirus zijn er beperkende maatregelen bij de begrafenis die alleen met kinderen en kleinkinderen zal zijn.

Op de foto, van links naar rechts: Rita en Willem van der Meulen, Paul Oude Munnik.