Kantine & Faciliteiten

De bar is open

Winterperiode (van 1-10 tot 1-4)
vr, za en zo van 17.00 – 19.30. Onder voorbehoud van beschikbaar barpersoneel.

Zomerperiode: Nader te bepalen.

Kantine

Ons verenigingsgebouw bevat boven een kantine en een kantoor voor de havenmeester. Aan weerszijden van het gebouw zijn terrassen die een uitstekend overzicht bieden over onze havens. In de kantine kunnen leden, donateurs en passanten onder het genot van een kop koffie, thee of een ander drankje, gezellig bijpraten.

Faciliteiten

Onderin het vereningingsgebouw zijn dames- en herentoiletten en doucheruimtes aanwezig. Voor de minder validen is er een invalidentoilet met zitdouche, uitgevoerd met alarm. Verder is er een wasruimte met een professionele wasmachine en wasdroger. Daar staat ook een strijkplank met strijkijzer.

Botenlift en afspuitplaats

Leden en niet-leden kunnen gebruik maken van onze afspuitplaats en botenlift tot maximaal 20 ton hefvermogen. Zowel de afspuitplaats als botenlift wordt jaarlijks gekeurd o.b.v. de geldende veiligheids- en milieueisen. De leden en vrijwilligers die deel uitmaken van de kraancommissie hebben veelal een relevant arbeidsverleden en/of beschikken over een certificaat Veilig Hijsen. Wil je van onze afspuitplaats en botenlift gebruik maken? Maak dan een afspraak met één van de leden van de kraancommissie.

Voor informatie en reservering mail je naar: kraancommissie@wsvdebuitenhaven.nl

WSV De Buitenhaven
Havenweg 1
8262 BZ Kampen