Een vaste ligplaats

Zo werkt het

Lidmaatschap

Om in aanmerking te komen voor een vaste ligplaats vragen wij je om actief lid te worden van onze vereniging WSV De Buitenhaven. Een belangrijke eerste voorwaarde is dat je inwoner bent van de Gemeente Kampen. Het lidmaatschap is €50 per kalenderjaar. Wij verwachten van jou als lid dat je actief meewerkt aan een gezellige sfeer en allerhande noodzakelijke werkzaamheden op onze haven.

Wachtlijst

Bij inschrijving sta je meteen op de wachtlijst als je dit wilt. Dit kost eenmalig €30. Helaas is momenteel de haven helemaal vol. Zodra er ruimte is laten we je het meteen weten. Inschrijven kan gemakkelijk online via dit formulier.

Tarieven vaste ligplaatsen

Tarief vaste ligplaatsen voor leden van WSV De Buitenhaven
Box € 10,75 pm2
Lidmaatschap € 50,00 p/j
Wachtlijst inschrijven € 30,00.
Stroom voor leden via de vaste aansluiting € 0.90 Kw.

Winterberging

Het tarief voor winterberging vanaf 1 oktober tot 1 april is € 20 per vierkante meter (lengte x breedte) van de boot. Als je op de boot woont is het tarief voor 2 personen € 40 per vierkante meter, excl stroom á € 0,90 per Kw + € 2,50 per week voor afval. Het bedrag van de winterberging moet je vooraf betalen. Eventueel stroomverbruik via vaste aansluiting wordt achteraf in rekening gebracht.

WSV De Buitenhaven
Havenweg 1
8262 BZ Kampen

info@wsvdebuitenhaven.nl