Aankondiging uitstel Algemene Ledenvergadering in verband met Coronavirus

Het bestuur van WSV De Buitenhaven had een datum eind maart voor de ALV in gedachten, gezien verspreiding van het Coronavirus en uitbreiding van door overheid opgelegde maatregelen is het moment van aankondiging de afgelopen week/weken uitgesteld.

Tot voor het weekend mocht een bijeenkomst tot 100 personen nog, alleen was het al zichtbaar dat de regels aangescherpt zouden worden. Vanaf zondagavond 18.00 uur zijn de nieuwe regels op sluiting horeca van toepassing, vandaar dat onze bar reeds gesloten is. Daarbij komt ook de sluiting op sportclubs en daarmee onze watersportvereniging voor activiteiten tot in eerste instantie 6 april aanstaande.

Daarmee zijn we gehouden aan overheidsregels om de AVL definitief uit te stellen. Begin april zullen we opnieuw evalueren op welke termijn de ALV gehouden worden. Het kan zo zijn dat huidige overheidsmaatregelen verlengd worden, indien de verspreiding van het virus langer overlast geeft. Aangezien de gemiddelde leeftijd van onze leden ook bovengemiddeld is, zullen we optimale voorzichtigheid in acht nemen.

Met het Coronanieuws en de eerste beperkingen kwam vrijdag het bericht dat Willem van der Meulen, na een operatie die goed verlopen leek te zijn, aan bijkomende complicaties alsnog overleden is. Naast lid was hij jarenlang als vrijwilliger bij de bootlift en als bestuurder bij WSV De Buitenhaven actief. Op onze website is een bericht geplaatst in verband met zijn overlijden, zijn begrafenis zal eveneens in verband met aangepaste regels m.b.t. Corona beperkt zijn tot directe familie. Leest u verder via deze link: https://www.wsvdebuitenhaven.nl/willem-van-der-meulen-overleden/

Al met al hadden we het vaarseizoen 2020 anders willen beginnen, maar zoals vele zaken hebben we dit niet in de hand.

Graag zien we al onze leden in goede gezondheid op een nog nader aan te kondigen moment aan De Buitenhaven.

Het bestuur van WSV De Buitenhaven